ویژه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام ربیع الاول 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام ربیع الاول صدا و سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

موسوی مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: حلول ماه ربیع الاول مصادف است با حادثه مهم و تاریخی لیله المبیت، هجرت حضرت محمد (ص) از مکه به مدینه، ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق (ع)، سالروز ازدواج رسول الله با حضرت خدیجه (س) و آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) که شادی اهل بیت (ع) و مومنان را رقم زده است.

او افزود: به همین مناسبت شبکه اشراق ویژه برنامه جنگ شبانه "گئجه لر" را با رویکرد مفرح و شاد در دکوری جدید تولید و آماده پخش کرده است.

موسوی ادامه داد: پخش این برنامه که با حلول ماه ربیع آغاز شده در فضایی شاد و مفرح، با آیتم‌هایی مانند موسیقی محلی و آشقی درخواستی بینندگان به صورت زنده، حضور شعرا، هنرمندان و بازیگران در استودیو برنامه، پخش گزارش‌های مردمی با مضمون تبریک میلاد حضرت پیامبر (ص) و هفته وحدت، وله‌های شبانه و مسابقه به مدت ۵۵ دقیقه میهمان خانه‌های بینندگان خواهد بود.


او گفت: پخش ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی با رویکردی امید آفرین و مفرح، اختصاص آیتم‌های ویژه در تمام برنامه‌های روتین مانند سلام زنجان، خانواده، کودک و مسابقه اولدوز همچنین پخش سرود و وله‌های شاد در کنار جشنواره فیلم‌های سینمایی کمدی و مجموعه شاد طنز پردازان ره آورد شبکه اشراق در این ماه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان ادامه داد: شبکه استانی صدا هم در قالب برنامه‌های دل خنده، سازین سوزی، قند و عسل، شاخه نبات، لبخند ایرانی، جمعه گوروشی، گلگشت موسیقی، آوا و نوا، یک پیام یک ترانه، هزار ترانه، رادیو من و دوزدان به استقبال ربیع الاول می رود.

او گفت: برنامه‌های روتین و زنده صدا هم با رویکرد شاد و مفرح و اختصاص آیتم‌های ویژه همراه شنوندگان در این ایام خواهند بود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با پوشش اعیاد ربیع گزارش ویژه آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) ویژه گزارش‌های هفته وحدت و سالروز ولادت رسول اکرم (ص)، گزارش‌های جشن‌های ازدواج در ایام ربیع و گزارش ترویج ازدواج آسان همچنین تولید گزارش‌های توزیع جهیزیه در بین جامعه هدف همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با پوشش رسانه‌ای جشن و سرور ایام ربیع الاول و بارگذاری موسیقی، نماهنگ ترانه‌های ترکی مرتبط با جشن‌های این ایام، طراحی و انتشار پوستر، بازنشر تولیدات سیما و صدا در خصوص این ایام در پلتفرم‌های فضای مجازی، معرفی کتاب در خصوص شخصیت و سیره پیامبر اعظم (ص) و اطلاع رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی استان در خصوص مناسبت‌های ربیع الاول همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.